Organizace školního roku
Organizace školního roku 2024/2025
přípravný týden | 26. 8. – 30. 8. 2024 | učitelé |
1. pololetí | 2. 9. 2024 – 31. 1. 2025 | |
2. pololetí | 1. 2. 2025 – 27. 6. 2025 | |
1. čtvrtletí | 26. 11. 2024 | pedagogická rada |
1. pololetí | 27. 1. 2025 | pedagogická rada |
vysvědčení | 30. 1. 2025 | |
3. čtvrtletí | 22. 4. 2025 | pedagogická rada |
2. pololetí | 17. 6. 2025 | pedagogická rada |
vysvědčení | 27. 6. 2025 | |
třídní schůzky | 12. 9. 2024 | 1. – 5. třída |
Bakaláři, e-mail, webové stránky |
den otevřených dveří | březen 2025 |
zápis do 1. třídy | 9. 4. 2025 |
ředitelské volno | |
podzimní | 29. a 30. 10. 2024 |
vánoční | 23. 12. 2024 – 3. 1. 2025 |
pololetní | 31. 1. 2025 |
jarní | 24. 2. – 2. 3. 2025 |
velikonoční | 17. 4. 2025 |
hlavní | 28. 6. – 31. 8. 2025 |
Úřední hodiny: pondělí, úterý, čtvrtek 8:00 – 12:00 hod., hospodářka školy: Marta Truksová
den | program | čas |
Pondělí, 2. 9. 2024 | Slavnostní zahájení před školou, žáci 1. třídy přivítání ve třídě | jedna vyučovací hodina |
1. třída přivítání ve třídě | ||
Úterý, 3. 9. 2024 | třídnické práce | 1. třída do 9:45 |
2. – 5. třída do 11:45 | ||
školní jídelna a školní družina v běžném provozu | ||
Středa, 4. 9. 2024 | Vyučování podle rozvrhu |
Ozdravný pobyt s lyžováním pro žáky 2. – 5. ročníku bude v termínu 19. 1. – 25. 1. 2025 ve Velké Úpě v Krkonoších, chata Mileta.
Povinné plavání Na Fialce, Říčany: 2. a 3. třída (13. 9. – 20. 12. 2024).
Pro žáky 1. ročníku a MŠ bude probíhat lyžování s Mikešem na Šibeničním vrchu, termín bude upřesněn.
Jarní ozdravné pobyty jednotlivých tříd se budou konat v květnu a červnu.
2. Vzdělávací program
Ve školním roce 2024/2025 se na naší základní škole vyučuje podle Školního vzdělávacího programu „Škola, ve které máme na děti čas“.
3. Organizační náležitosti
Se všemi záležitostmi, které se týkají žáků, se rodiče obracejí na třídního učitele, vychovatelky ŠD, případně na ředitelku školy.
Odchod z vyučování: Odchod z vyučování nebo nepřítomnost na odpoledním vyučování je nutné omluvit předem písemně, e- mailem nebo telefonicky. Uvolněné žáky si rodiče (zákonný zástupce) vyzvednou ve škole. Žáci během vyučování nemohou odejít sami (vyzvedne si je zletilá osoba schválená zákonným zástupcem).
Uvolňování žáků na více dní: Žáka uvolňuje z vážných důvodů na jeden až tři dny třídní učitel, na více dní ředitel školy na základě písemné žádosti rodičů doporučené třídním učitelem (formulář na uvolnění lze stáhnout na webových stránkách).
Omlouvání žáků: o důvodu nepřítomnosti dítěte je třeba informovat třídního učitele do 3 dnů od počátku nepřítomnosti žáka, omluvenku je třeba uvést v systému Bakaláři.
4. Školní družina
Provoz školní družiny: 11:45 – 17:00 hod.
Měsíční poplatek činí 300 Kč.
Ranní hlídání dětí: 7:00 – 7:40 hod.
Do ranní družiny přicházejí žáci nejdéle do 7:15 hodin.
5. Kroužky – viz kroužky
6. Školní jídelna
Odhlašování obědů je možné SMS zprávou na tel. č.: 734 824 108 v naléhavých případech volejte na tel. č.: 323 602 211, nebo e-mailem jidelna@zssenohraby.cz nejpozději však do 7.00 hodin odhlašovaného dne. Pouze první den lze oběd také odebrat do přinesených nádob. Není-li žák ze stravování odhlášen, rodiče hradí stravné v plné výši. Pokud nemoc dítěte trvá nadále v následující týden je nutné dítě (v pondělí do 7.00 hodin) opět odhlásit. Po skončení absence je nutné dítě opět ke stravování přihlásit.
Placení obědů: žáci 7 – 10 let – 33 Kč, žáci 11 – 12 let – 35 Kč.
7. Třídní schůzky a konzultační hodiny
Konzultační hodiny | ||
Klára Benešová, DiS. | 1. tř. | středa 7:15 – 7:40 |
Mgr. Lucie Jirásková, DiS. | 2. tř. | čtvrtek 11:00 – 11:45 |
Mgr. Ing. Markéta Kosová | 3. tř. | pondělí 13:00 – 14:00 |
Mgr. Alena Lejčarová | 4. tř. | středa 14:00 – 15:00 |
Mgr. Monika Přibíková | 5. tř. | pondělí 13:00 – 14:00 |
Mgr. Marie Mauerová | čtvrtek 7:30 – 7:50 |
Mgr. Šárka Hájková Heřmánková středa 7:30 – 8:00