Organizace školního roku 2025/2026
přípravný týden | 25. 8. – 29. 8. 2025 | učitelé |
1. pololetí | 1. 9. 2025 – 31. 1. 2026 | |
2. pololetí | 1. 2. 2026 – 30. 6. 2026 | |
1. čtvrtletí | 25. 11. 2025 | pedagogická rada |
1. pololetí | 20. 1. 2026 | pedagogická rada |
vysvědčení | 29. 1. 2026 | |
3. čtvrtletí | 21. 4. 2026 | pedagogická rada |
2. pololetí | 23. 6. 2026 | pedagogická rada |
vysvědčení | 30. 6. 2026 | |
třídní schůzky | 11. 9. 2025 | 1. – 5. třída |
Bakaláři, e-mail, webové stránky |
Den otevřených dveří – 12. 1. 2026, 9 – 12 hod., 13 – 16 hod.
Zápis do 1. třídy – 4. 2. 2026
Ředitelské volno
Zimní ozdravný pobyt – 18. 1. – 24. 1. 2026
Projekt Edison – 16. 2. – 22. 2. 2026
Plavání 2. a 3. třída – 12. 9. – 19. 12. 2025
Prázdniny
podzimní – 27. a 29. 10. 2025
vánoční – 22. 12. 2025 – 2. 1. 2026
pololetní – 30. 1. 2026
jarní – 2. 3. – 8. 3. 2026
velikonoční – 2. 4. 2026
hlavní – 1. 7. – 31. 8. 2026
Úřední hodiny: pondělí, úterý, čtvrtek 8:00 – 12:00 hod., hospodářka školy: Marta Truksová
den | program | čas |
Pondělí, 1. 9. 2025 | Slavnostní zahájení před školou, žáci 1. třídy přivítání ve třídě | 8:00 – 8:45 |
1. třída přivítání ve třídě | ||
Úterý, 2. 9. 2025 | Třídnické práce | 1. třída do 9:45 |
2. – 5. třída do 11:45 | ||
Školní jídelna a školní družina v běžném provozu | ||
Středa, 3. 9. 2025 | Vyučování podle rozvrhu | 1. třída do 9:45 |
Ozdravný pobyt s lyžováním pro žáky 2. – 5. ročníku ve Velké Úpě v Krkonoších, chata Mileta.
Pro žáky 1. ročníku a MŠ bude probíhat lyžování s Mikešem na Šibeničním vrchu, termín bude upřesněn.
Jarní ozdravné pobyty jednotlivých tříd se budou konat v květnu a červnu.
2. Vzdělávací program
Ve školním roce 2025/2026 se na naší základní škole vyučuje podle Školního vzdělávacího programu „Škola, ve které máme na děti čas“.
3. Organizační náležitosti
Se všemi záležitostmi, které se týkají žáků, se rodiče obracejí na třídního učitele, vychovatelky ŠD, případně na ředitelku školy.
Odchod z vyučování: Odchod z vyučování nebo nepřítomnost na odpoledním vyučování je nutné omluvit předem písemně, e- mailem nebo telefonicky. Uvolněné žáky si rodiče (zákonný zástupce) vyzvednou ve škole. Žáci během vyučování nemohou odejít sami (vyzvedne si je zletilá osoba schválená zákonným zástupcem).
Uvolňování žáků na více dní: Žáka uvolňuje z vážných důvodů na jeden až tři dny třídní učitel, na více dní ředitel školy na základě písemné žádosti rodičů doporučené třídním učitelem (formulář na uvolnění lze stáhnout na webových stránkách).
Omlouvání žáků: nepřítomnost žáka je třeba omluvit třídnímu učiteli do druhého dne od začátku nepřítomnosti, ukončení a důvod absence pak vždy písemně do 3 dnů prostřednictvím systému Bakaláři.
4. Školní družina
Provoz školní družiny: 11:45 – 17:00 hod.
Měsíční poplatek činí 300 Kč.
Ranní hlídání dětí: 7:00 – 7:40 hod.
Do ranní družiny přicházejí žáci nejdéle do 7:15 hodin.
5. Kroužky – viz kroužky
6. Školní jídelna
Odhlašování a přihlašování obědů prostřednictvím iCanteen do 14 hodin den předem. V případě dotazů volejte na tel.: 734 824 108 (pí. Lhotková)
nebo vyučijte e-mail: jidelna@zssenohraby.cz.
Placení obědů: žáci 7 – 10 let – 33 Kč, žáci 11 – 12 let – 35 Kč.
7. Třídní schůzky a konzultační hodiny
Mgr. Marie Mauerová čtvrtek, 13:00 – 13:45
Klára Benešová, DiS. úterý, 7:20 – 7:45
Mgr. Lucie Jirásková, DiS. úterý, 7:30 – 7:45
Mgr. Monika Přibíková pondělí, 13:00 – 14:00
Mgr. Alen Lejčarová pondělí, 14:00 – 15:00
Mgr. Šárka Hájková Heřmánková pátek, 7:20 – 8:00